Saturday, December 25, 2010

ukhwah terjalin....=)(bakat terpendam)




bakat-bakat terpendam fasi2 daurah...^_^..seronok je tgk...kenangan..time postmortem la ni.. Setiap hari dapat mesej dari adik-adik minta datang ke daurah... adakah mereka merindui saya...??=p..hehe... saya sangat merindui mereka... dapat maklumat dari ustaz rahmat yang nama saya masih di gunakan di sana...hihihi.. "kumpulan kak ina".. apa-apa pun saya akan usahakan untuk ke sana. rindu kn adik-adik. rindukan ukhwah bersama "sahabat2 di sana.." moga Allah mengizinkan saya untuk ke sana dan join program ni pada masa akan datang...insyaAllah. tesis tinggal nak di edit-edit je... pas ni le lah jilid daaaaaannnn ...ya Allah...saya nak ke sana...permudahkanlah segala urusanku..ameen..

No comments:

Post a Comment


~Lihat dengan hati kerana pandangan mata selalu gelap, tak mampu menilai hakikat~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...