Saturday, July 4, 2009

ahlan wasahlan ila USIM..

Ahlan wasahlan wa marhaban bikum.. ermm..Timba pengalaman..seronok..letih..sumenye bercampur baur bg kami yg m'jadi urusetia minggu taaruf bg sesi 09/10.. seronok walaupun letih..sbb dpt mengeratkan lg hubungn sesame pelajar junior ni.. Dan yang penting kita dapat pengalaman dalam membantu dan meringankan pihak USIM.. sedar x sedar da masuk tahun ke 3 saya menimba ilmu di USIM ni.. tahun ni seronok gak..fakulti saya kepimpinan dan pengurusan dah tambah 1 programe,iaitu akidah dan pengajian Islam.. tapi x ramai pun.. dalam 30 orang. ni 1st intake. insyaAllah..yang 2nd nye bertambah.. mengendalikan pelajar seramai 1000 lebih pelajar bukan la senang bagi saya.. tapi alhamdulillah la mereka bagus,dengar cakap.. cuma time nak kendalikan masa mereka nak balik ke kolej kediaman masing-masing tu rumit sikit.. bila masing2 da x sabar nak balik.. tak pe,kami faham.. bila seharian kt stadium mesti penat.. dulu pun masa saya mula-mula alami benda ni berperasaan cam tu gak..=)


apa-apa pun..saya nak mengucapkan selamat menimba ilmu di bumi USIM.. kepada pelajar-pelajar baru yang mendaftar di USIM..

No comments:

Post a Comment


~Lihat dengan hati kerana pandangan mata selalu gelap, tak mampu menilai hakikat~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...