Wednesday, August 24, 2011

Adik....

Sudah masuk 25 ramadhan…T_T… dan sudah 7 hari juga adik kurang stabil. Teringat dulu time berborak dengan adik.


“umi…adik nak buat blog la…”kata adik…


“adik nak buat tentang apa?” tanya saya…


“adik nak cerita tentang sailorman..”adeii…sabar ajalah… kartun favorite adik…^__^. “ Tak adalah…adik nak buat cerita tentang umi kesayangan adik la..”terkesima saya.


“malu la umi…tak yah gedik ya…”



Mengimbau kembali memori perbualan dengan adik.. sangat merindui dia sekarang…

Sekarang…biar umi pula buat coretan untuk adik kat blog umi ni pula yerp..


Teringat kata-kata seseorang. “iena ni terlalu manja kan dia…sampai kita pun ina dah tak layan…ikut ja apa yang dia cakap kan”


Saya tersenyum.


saya tak nak cakap apa2…diam saja.. “sebabnya saya dah jatuh sayang dengan adik”


Tapi…yang penting…x semua perkara saya manjakan dia. Sebab saya seorang umi yang garang dan tegas yerp!! Ye keeee?


Dulu time belajar kat usim…di kenali sebagai orang yang garang.. saya tidak peduli semua itu ok!!


Berbalik kepada buah hati pengarang jantung saya…


Adik….cepat bangun sayang…. Umi sayang adik….umi tak tipu…


Wahai adik ku sayang…

Kasih sayang umi pada adik tak pernah palsu…

Umi minta maaf sangat2 andai kata-kata umi pernah menghiris hati adik…

Yang pasti sangat2 sayang…umi sayang adik kerana Allah…

Kuat kan hati…kuat kan jiwa wahai adik ku sayang….

Jangan pernah mengalah….

Umi minta maaf sangat2 sayang…minta maaf sangat2…

Minta maaf sangat sebab umi dah sayang kat adik sangat2…T_T


ya Allah...sesungguhnya Engkaulah ubat segala penyakit...sembuhkan lah adik...berilah dia kekuatan dalam menghadapi ujian -Mu ya Allah... ya Allah hanya pada-Mu tempat kami bergantung harap...ameen ya Rabb..='(..


No comments:

Post a Comment


~Lihat dengan hati kerana pandangan mata selalu gelap, tak mampu menilai hakikat~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...