Saturday, July 11, 2009

birthday yang ke-21(8 julai..)

ASHKURUKA YA RABBI kerana memberi aku kesempatan untuk hidup lagi di bumi Mu ini.. pimpinla aku ya Allah serta peliharalah dan hindarkan lah hatiku dari sifat2 mazmumah..dan gantikanla iya kepda sifat2 mahmudah..ameen..

Sedapnyee kek.... kak hanis..terima kaseh byk2 coz sediakan kek untuk bezday ina kali ni.. syg k.hanis!!! terharu sgt2.. tanggal 8 julai 2009..genaplah umur saya 21 tahun.. tahun2 sudah saya sambut gak.. tp tahun ni adalah sangat2 bermakna..sbb saya smbut dengan kwn2 yang lain..pinaz..midah..haniah..k.tasya..madah..k.hanis.. thanks a lot!!! u all banyak menggembirakan kita.. terharu ni.. nak nangis pun ade..hehehe. sayang u all!!!


dan x lupe juga hadiah dari sahabat saya kat mesir..syukron yee.. x tgk lg hadiah tu..kt umah lg.. nnti ina blik ina tgk k..

p/s:ina... moga ilmu dan iman bertambah!!! jage diri..hiasi diri dengan sebaik2 akhlak..kuatkan hati dan jiwa.. moge najah di dunia dan akhirat..insyaAllah..ameen..

2 comments:

  1. Ameen.. hehe, sedapnya kek kak!!!! nak3x... eh, Hapy Besday to you!!!

    ReplyDelete
  2. hehe..thank u!!!.. waduh3..tu la..hari tu ade lebih..le bg jihah kn..pk2 gak nk bg sape...ish3..xpe2..next year ye..heheh..(^_^)

    ReplyDelete


~Lihat dengan hati kerana pandangan mata selalu gelap, tak mampu menilai hakikat~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...