Saturday, May 9, 2009

ADUH..SAKITNYA MUJAHADAH


Aduh sakitnya mujahadah
ia meletihkan menyusahkan dan menjemukan
Tuhan kerna Kau ku lakukan juga
walaupun payah ku teruskn lakukannya

Dalam susah ku teruskan juga
dalam jemu ku paksa juga diriku
ku cuba melawan perasaan itu
ku yakin dengan rahmatMu Engkau kn bantu

Engkau sebernaNya mahu melihatku
bersungguh mujahadah ataupn tidak
Engkau sebernanya mahu menguji diri ini
setelah berusaha tanpa jemu Engkau kn bantu

setelah ku bersungguh bermujahadah
aku yakin Kau kn tunjukann jalan
jalan Mu yg lurus jln kebenaran
bantula ku bermujahadah Tuhan

agar aku berjaya bermujahadah kerana Mu
supaya Engkau bentang jalan kebenaran
agar aku menempuhnya ke jln keselamatan
agar aku berjaya menempuhnya ke jln keselamatan

Engkau sebernanya mahu melihatku
bersungguh mujahadah atau pun tidak
agar aku menempuhnya ke jalan keselamtan
agar aku berjaya menempuhnya
ke jalan keselamatan

No comments:

Post a Comment


~Lihat dengan hati kerana pandangan mata selalu gelap, tak mampu menilai hakikat~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...