Sunday, November 28, 2010

ukhwah

menghitung hari... detik demi detik... bile nak habis exam ni??~_~. lagi 4paper lagi. banyak lagi tu. tapi pejam celik, pejam celik cepat je masa berlalu kan. selambanye saya, main-main je study. tak sabar nak habis exam, memang macam baby je "exam" ni..nk kena layan die...ehe. saya rasa sem ni saya rasa macam tak exam je.. cam mana tu ye? hajat doa ye sahabat-sahabat di luar sana. lepas exam nak jelajah UIA..UKM...UM!!! hihihi... nak pergi library je pun. sambil jalan-jalan cari makan... astaghfirullah.. bukan cari makan ina...cari ilmu yerp.. ada siapa2 nak ikut? le la tolong2 buatkn thesis saya.=p. memudahkn kerja saya. sesungguhnya bantu membantu itu adalah sifat yang mulia yang di sukai Allah yerp... Jadi...sila bantu saya....hehe..=D. apa lah yang saya bebel ni...huhu..dah tak boleh nak buka FB and YM... Blog pun jadilah ye..puasa YM and FB.huhu.^_^. mood tengah ok!!hehe..alhamdulillah..

lagi sebulan ..dan mungkin tak sampai sebulan saya dan sahabat-sahabat berada di bumi USIM ni.
saya akan merindui kakak2 serumah saya. kak ju...kak baidura..kak izwa. banyak suka duka kami berkongsi. terima kasih sabar melayan adik mu yang nakal dan banyak karenah ni...~_~. saya akan merindui nasihat-nasihat kamu semua.

kak ju: kakak yang paling tua dalam rumah kami. pandai baca air muke ina erk...hihihi...banyak perkara dah terkantoi dengan kak jue..ehe.. kita hadapi "benda" yang sama. selalu ajar saya masak.. n nk last2 sem ni..sentiasa di suruh masak... kata k.jue..."x ade istilah tak reti masak...cuba malas n rajin je, kate nak kahwin kan"hihihi.. tergelak je saya dengar....selalu sebuk nak ngintai2 blog ina...=p.. malu laa kita...=p syukron atas pelbagai nasihat. doakn adikmu ini menjadi kuat dan tabah!!!

kak baidura: kakak yang lembut...di dalam ada ketegasan... terima kasih ats setiap pandangan akak semua. kawen jgn lupa jemput...^_^.. kita pun hadapi benda yang sama... kena jadi kuat kan!!!!=)

kak izwa: my roomate... selalu kata saya garang...hihihi.. bukan garang lah kak...tegas...=p.. banyak bende kite share gak kn... terima kasih gak.. kakak pakar masak nasi goreng.. dia suke masak nasi goreng....^_^...

tetiba touching pula...setiap pertemuan ada perpisahan. moge ukhwah ini x terhenti setakat ni... sayang kamu semuaa!!!

No comments:

Post a Comment


~Lihat dengan hati kerana pandangan mata selalu gelap, tak mampu menilai hakikat~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...