Sunday, November 21, 2010

Tajdid niat wahai diri...

kenapa dengan teratak saya ni ye? dah lama saya nk adjust ape2 yg ptt..tp x rajin pula nk explore benda2 ni..biarkan dulu...~_~.insyaAllah...after exam jika di beri kesempatan akan di ubah suai mana2 yang patut..


Entry kali very simple...untuk mengingatkn diri ini yg sentiasa leka...ermm...imtihan makin hampir..tp macam tak ada perasaan je...isshhh3...ina...inaa...sila lah timbulkn perasaan ini..jangan lari jauh2 ye..exam start rabu ni,n sebelum tu ade appointment dgn doctor pula. kena ulang alik jap...ya Tuhanku...permudahkanlah segala urusan hamba-Mu ini. .~_~.


ya ukhti ena....


~penting untuk kita ingatkan…belajar bukan untuk exam…~ yup!!! Ingat ina…belajar untuk dapatkan ilmu yang kita belajar tu.. bukan exam semata2!!!!


~ bila kita set dalam mind belajar bukan untuk exam, otak and minda jd relax and yakin dengan apa yang kita faham~ alhamdulillah…


~lecturer saya pesan...sambil2 study n kadang2 otak kita mesti penatkan...ambil buku2 yang ringan, yang boleh rehatkan fikiran kita. jadi fikiran x berserabut sangat. otak pun kena rehat gak kn... saya mengambil buku "lembaran hidup ulama" ini sebagai bacaan sampingan di kala fikiran saya tengah penat..


~tidur awal dan bangun awal…”buat apa-apa yang patut”… study jap…n “buat lah apa-apa yang patut”..



~before jawab soalan… bismillah… lepas letak pen alhamdulillah dan tawakal~

Bittauffik wannajah fil dunia wal akhirah...

No comments:

Post a Comment


~Lihat dengan hati kerana pandangan mata selalu gelap, tak mampu menilai hakikat~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...